Co musisz wiedzieć

W odpowiedzi na prośby użytkowników uruchomiliśmy program testowy, który pozwala Ci udostępnić swój numer telefonu do obsługi klienta na potrzeby kupujących, którzy chcieliby zadać Ci pytanie przed zakupem.

W ub. roku umożliwiliśmy sprzedawcom podawanie swojego numeru obsługi klienta na potrzeby wsparcia kupujących po zakupie. Od tamtego czasu otrzymaliśmy wiele opinii, że zakupom sprzyja też możliwość kontaktu telefonicznego przed transakcją.

W lipcu 2018 r. rozpoczęliśmy testowanie funkcji umożliwiającej podanie swojego numeru telefonu do obsługi klienta, pod którym kupujący mogą się z Tobą kontaktować przed zakupem. Udział w programie testowym jest dobrowolny, a aktywowanie funkcji jest bardzo łatwe. 

Z czasem możemy wprowadzić zmiany w tej funkcji na podstawie tego, jak będzie wykorzystywana.

Co musisz zrobić

Zdecyduj, czy dodanie numeru obsługi klienta pomoże Ci w rozwoju sprzedaży. Musisz zapewnić jakość obsługi na dotychczasowym poziomie.

Aby aktywować tę funkcję, dodaj swój numer obsługi klienta w Mój eBay > Konto > Komunikacja z kupującymi > Co mogą zrobić kupujący.

Pracujemy nad wdrożeniem tej funkcji także w aplikacji mobilnej. Po jej wdrożeniu w aplikacji, Twój numer telefonu będzie widoczny dla kupujących w Twoim profilu sprzedawcy (Android) lub w sekcji Skontaktuj się ze sprzedawcą (iOS).  

Gdy aktywujesz tę funkcję, kupujący zobaczą Twój numer telefonu po wybraniu w ofercie opcji „Zadaj pytanie”.

Udostępnij swój nr obsługi klienta

Pamiętaj o naszych zasadach

Zgodnie z naszymi Zasadami dotyczącymi ofert transakcji poza eBay nie zezwalamy użytkownikom na kontaktowanie się w celu składania propozycji kupna/sprzedaży poza naszą platformą.

Jeśli otrzymasz propozycję kupna/sprzedaży poza eBay, zgłoś ją.