Zmiany w zarządzaniu sprawami po sprzedaży

Co musisz wiedzieć

Pod koniec kwietnia 2021 r. zaczniemy wprowadzać ulepszony proces zarządzania prośbami i sprawami posprzedażowymi. Wkrótce będą one dostępne w jednym miejscu w Panelu Sprzedawcy.

Co się zmienia

Od końca kwietnia br. wszystkimi sprawami posprzedażowymi będzie można zarządzać  poprzez Panel Sprzedawcy.

Zarządzanie sprawami lub ich zamknięcie nie będzie już wymagało przejścia do Centrum rozstrzygań. Wszystkie prośby o zwrot towaru, sprawy dotyczące nieotrzymania przedmiotu, anulowania transakcji czy płatności będą widoczne i dostępne w Panelu Sprzedawcy. 

Co musisz zrobić

Te zmiany nie wymagają od Ciebie żadnego działania.

Gdzie i Panelu Sprzedawcy znajdę prośby kupujących i inne sprawy?

  • Panel Sprzedawcy > Zamówienia

Jakie sprawy posprzedażowe będą dostępne w Panelu Sprzedawcy?

W Panelu Sprzedawcy będzie można zarządzać wszystkimi sprawami dotyczącymi:

  • zwrotów towaru
  • nieotrzymania przedmiotu
  • anulowania transakcji
  • płatności
  • roszczeń (reklamacji) w ramach Gwarancji zwrotu pieniędzy eBay

Czy moje stare sprawy i reklamacje będą dalej dostępne?

Twoje ostatnie sprawy i roszczenia (reklamacje) będą w większości widoczne w Panelu Sprzedawcy. Może się zdarzyć, że starsze sprawy i reklamacje nie będą już dostępne.

Czy sprawy o zaległe płatności także będą widoczne w Panelu Sprzedawcy?

Pracujemy nad ulepszeniem procesu zarządzania sprawami o zaległe płatności. Od końca kwietnia 2021 r. zaczniemy wprowadzać nową 5-dniową opcję anulowania transakcji dla sprzedawców.