Limity sprzedaży

Wobec nowych sprzedawców stosujemy limity sprzedaży, które mają pozwolić stopniowo rozwijać sprzedaż i zapewnić bezpieczeństwo transakcji

Do czego służą limity sprzedaży?

Wobec nowych sprzedawców stosujemy limity (ograniczenia) sprzedaży, które mają:

  • pozwolić stopniowo rozwijać skalę sprzedaży
  • zapewnić bezpieczeństwo transakcji

do momentu, gdy potwierdzisz wymagane informacje lub osiągniesz pozytywną historię sprzedaży.

Rejestrowanie nowych lub korzystanie z aktywnych kont w celu uniknięcia limitów jest niezgodne z naszymi zasadami.

Informacje o limitach sprzedaży dla Twojego konta przekazujemy poprzez wiadomości e-mail, formularze sprzedaży, Mój eBay lub Panel Sprzedawcy.

Limity na konto

  • Pozwalają nam potwierdzić ważne informacje dotyczące konta sprzedawcy.
  • Będą widoczne w formularzu sprzedaży. Jeśli nie spełniasz standardów obsługi, limity są widoczne we Wskaźnikach sprzedawcy.

Limity na konto dotyczą wszystkich kategorii oprócz tych kategorii:

  • Firma i Przemysł
  • Motoryzacja (z wyjątkiem Motoryzacja: Części)
  • Nieruchomości

Co zrobić, jeśli Twoje konto ma limity

  • Gdy limit dotyczy konta zarejestrowanego na eBay.pl, możesz poprosić o jego zwiększenie > Skontaktuj się z działem obsługi
  • Zwiększenie limitu może wymagać potwierdzenia informacji z konta, połączenia konta z innym nieobjętym limitem kontem lub kontaktu z nami.
  • Odczekaj miesiąc, aby móc kontynuować sprzedaż.
  • Zmniejsz liczbę ofert do przysługującego Ci limitu. Oferty poza limitem możemy zakończyć.
  • Sprawdź, czy spełniasz lub możesz poprawić standardy obsługi.

Limity na kategorie

Możemy ograniczyć to, ile ofert możesz wystawić w danej w kategorii w miesiącu lub jeśli:

  • od pierwszej sprzedaży minęło mniej niż 90 dni.
  • nie sprzedałeś(łaś) wielu przedmiotów w danej kategorii.
  • nie sprzedałeś(łaś) niczego w tej kategorii od roku.
  • kupujący otworzyli spory dla ponad 3% Twoich transakcji w ciągu ostatniego roku.

Gdy osiągniesz limit ofert dla danej kategorii

  • zobaczysz odpowiedni komunikat w formularzu sprzedaży
  • możemy skorygować limit na bazie miesięcznej oceny poziomu obsługi na Twoim koncie oraz ocen kupujących

Gdy limit dotyczy konta zarejestrowanego na eBay.pl, możesz poprosić o jego zwiększenie > Skontaktuj się z działem obsługi

Limity na przedmioty

Limity na przedmioty stosujemy, aby zapobiegać sprzedaży podróbek, falsyfikatów, replik i nieautoryzowanych kopii.

Jeśli sprzedajesz od min. 90 dni i otrzymujesz dobre oceny szczegółowe, możesz kwalifikować się do zwiększenia limitu.

Co zrobić, jeśli Twoje konto ma limity

Decydując o zwiększeniu limitu, bierzemy pod uwagę te kryteria:

  • pozytywne oceny kupujących
  • brak nierozwiązanych spraw z kupującymi
  • historia sprzedaży (min. 90 dni) i aktywna sprzedaż
  • brak opinii kwestionujących autentyczność towaru
  • zweryfikowane konto PayPal
  • przestrzeganie zasad eBay
  • niezadłużone konto sprzedawcy

Gdy limit dotyczy konta zarejestrowanego na eBay.pl, możesz poprosić o jego zwiększenie > Skontaktuj się z działem obsługi