Niepowtarzalny numer zamówienia
Co musisz wiedzieć
Od lata 2019 r. we wszystkich nowych transakcjach na eBay, we wszystkich serwisach i dla wszystkich użytkowników wyświetlamy niepowtarzalny numer zamówienia. Pomaga on kupującym i sprzedawcom w śledzeniu ich zamówień - od samego początku do końca transakcji.
Nowy niepowtarzalny numer zamówienia:
- ułatwia śledzenie zamówień od płatności do działań potransakcyjnych.
- pomoże w rozstrzyganiu sporów.
Ten nowy format nie został nadany wstecz istniejącym już zamówieniom.
Pytania i odpowiedzi
Kiedy numer zamówienia będzie generowany?
Numer zamówienia zostanie przypisany po złożeniu zamówienia.
Gdzie ten niepowtarzalny numer zamówienia będzie widoczny?
Kupujący będą widzieć ten numer przez cały proces zakupu tutaj:
- Strona zakończenia realizacji transakcji
- Strona szczegółów zamówienia
- Wiadomości e-mail: potwierdzenie zamówienia, powiadomienia o zamówieniu
- Procesy potransakcyjne i komunikacja e-mail (w tym Zwroty, Anulowanie, Spory, Obciążenie zwrotne)
Jako sprzedawca będziesz widział ten sam numer w tych miejscach:
- Strona szczegółów zamówienia
- Wiadomości e-mail: sprzedaż przedmiotu, powiadomienia o płatności
- Panel Sprzedawcy
- Raporty
- Procesy potransakcyjne i komunikacja e-mail (w tym Zwroty, Anulowanie, Spory, Obciążenie zwrotne)
- Przez interfejs API
Z czasem możemy dodać ten numer na jeszcze innych stronach.
Jak zorientuję się, że nastąpiło przejście ze starego systemu numerów zamówień na nowe numery zamówień?
W Panelu sprzedawcy będzie widoczny tylko jeden numer zamówienia.
Poprzez interfejs API będziemy przez pewien czas udostępniać obydwa numery (stary i nowy). W nowej wersji interfejsów API będzie obowiązywał nowy format numeru zamówienia.
Kiedy mój zewnętrzny dostawca narzędzi będzie mógł używać nowych numerów zamówień?
Współpracujemy już z zewnętrznymi dostawcami narzędzi, aby mogli na czas pracować w oparciu o nowe numery zamówień.