Przygotuj perfekcyjne oferty

Wskazówki, jak zmienić dobre oferty w perfekcyjne

Wystawiaj we właściwych kategoriach

Wybór właściwej kategorii może zdecydować o tym, czy uda się sprzedać towar, czy też oferta pozostanie niezauważona. Wielu kupujących zawęża wyniki po kategoriach. Jeśli produkt będzie w złym miejscu, może nigdy nie znaleźć nabywcy.

Nie wystawiaj w kategoriach, do których Twoje produkty nie pasują. Wybierz drugą kategorię (dodatkowa opłata), gdy produkt rzeczywiście do niej pasuje.

Użyj odpowiedniej nazwy

1
Nazwa przedmiotu Unikaj niepotrzebnych synonimów i użyj odpowiednich słów (maks. 80 znaków). Podaj cechy ważne dla danej kategorii: marka, nazwa produktu, rozmiar i kolor.
2
Nazwa pomocnicza Podaj dodatkowe informacje (55 znaków) > będą one widoczne w wynikach wyszukiwania, a klienci dowiedzą się więcej o tym, co sprzedajesz. To opcja dodatkowa i może być płatna zależnie od serwisu.

Dodaj dokładny opis

Dobry opis mówi kupującemu wszystko, co ten powinien wiedzieć o Twoim przedmiocie.

Używaj jednej, prostej czcionki w jednym kolorze. Krótki i czytelny opis przemówi do kupujących, którzy szybko czytają, i przekaże precyzyjne informacje o przedmiocie.

Dodaj zdjęcia wysokiej jakości

Dodaj zdjęcia o wysokiej rozdzielczości, min. 1600 pikseli na dłuższym boku, co zapewni efekt przybliżenia.  

Używaj tagu ALT, aby zapewnić opis alternatywny dla zdjęcia. 

Nie dodawaj do zdjęć ramek, tekstu ani znaków wodnych. Nie dodawaj graffiti do zdjęć, ponieważ jest to niezgodne z zasadami i dyskwalifikuje z reklam Google Ads.

Pomóż kupującym znaleźć Twoje oferty

Masz oferty zagraniczne?

Dostosuj oferty do urządzeń mobilnych

Ponad połowa przedmiotów sprzedanych na eBay jest oglądana na urządzeniach mobilnych przed zakupem. Przygotuj opis produktu tak, aby był logicznie zorganizowany, intuicyjny i widoczny na stronie bez potrzeby przewijania oraz aby kod HTML nie utrudniał wyświetlenia oferty.

Dostosuj oferty do urządzeń mobilnych

Wybierz najlepszą opcję wysyłki

Wybierz usługę wysyłkową, która najlepiej odpowiada wielkości Twojej firmy i lokalizacji.

Optymalizuj koszty i warunki dostawy z Menedżerem wysyłek

Poznaj Menedżera wysyłek

Rzetelnie opisz stan przedmiotu

Opisz dokładnie kupującemu, czego ma się spodziewać.

Dowiedz się więcej

Usuń zawartość aktywną z ofert sprzedaży

Zawartość aktywna to niestandardowe treści (np. JavaScript, Flash, wtyczki) dodane do opisu w celu uzyskania dodatkowych efektów i funkcji. Mogą one utrudniać zakupy na urządzeniach mobilnych i prowadzić do naruszeń naszych zasad i z tego powodu blokujemy je w ofertach.

Jak zastąpić zawartość aktywną w ofertach