Promuj oferty na eBay przy pomocy reklam

Wypromuj i wyróżnij swoje oferty na zagranicznych rynkach eBay

Co to są reklamy?

Reklamy (promowanie ofert) to narzędzie marketingowe, które oferuje wiele sponsorowanych miejsc emisji w sieci eBay i pomaga zwiększyć widoczność ofert sprzedaży.

Dostępne:

  • poprzez eBay.co.uk, eBay.com, eBay.com.au, eBay.ca (Promoted Listings), eBay.de (Anzeigen), eBay.es (Anuncios patrocinados), eBay.fr (Annonces sponsorisées), eBay.it (Inserzioni sponsorizzate)
  • dla sprzedawców ze statusem Przekracza standardy lub Najlepszy sprzedawca i niedawną historią sprzedaży.
  • Twoje konto może być zarejestrowane na eBay.pl

Dlaczego warto?

  • Większa widoczność w sieci eBay: Promowane oferty mogą pojawić się przy wyszukiwaniu ofert na eBay przez kupujących oraz w serwisach partnerskich eBay. 
  • Nie sprzedasz, nie płacisz: Promuj bez ryzyka – płacisz wybraną stawkę, gdy kupujący kliknie Twoją reklamę i kupi w ciągu 30 dni (Reklamy / Promowanie ofert standardowe).
  • Łatwa aktywacja: Aktywacja kampanii to tylko kilka kliknięć.
  • Wszystko pod kontrolą: Ty wybierasz oferty do promowania i stawkę za reklamę. Możesz monitorować i optymalizować kampanie w panelu reklam.

Jak działają reklamy standardowe?

1

Wystawiasz oferty za granicą: Na eBay w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Kanadzie, USA lub Australii

2

Ustawiasz stawkę za reklamę: To stawka procentowa od 1% do 20% od ceny sprzedaży bez kosztu wysyłki, którą chcesz zapłacić za reklamę

3

Promujesz bez ryzyka: Gdy kupujący kliknie reklamę i kupi przedmiot, zapłacisz wybraną stawkę. Jeśli nie sprzedasz, nie płacisz opłaty.

Co musisz zrobić

  1. Otwórz Sklep na eBay.pl lub w jednym z poniższych serwisów albo sprzedawaj i uzyskaj status Przekracza standardy lub Najlepszy Sprzedawca w jednym z poniższych serwisów
  2. Wystaw oferty na jednym lub kilku z poniższych rynków eBay > Sprawdź, jak to zrobić
  3. Aktywuj kampanie reklamowe w Panelu reklam:

eBay.com I eBay.com.au I eBay.ca I eBay.co.uk I eBay.de I eBay.es I eBay.fr I eBay.it

Rekomendowane oferty

Podczas konfigurowania kampanii możemy oznaczyć niektóre oferty jako „Rekomendowane”.

To oferty, które mają największy potencjał reklamowy z uwagi na trendy takie jak popyt i konkurencja w danej kategorii. Jeśli funkcja reklam to dla Ciebie nowość, zalecamy rozpocząć promowanie od tych ofert.

reklamy promowane rekomendowane oferty

Sugerowane stawki za reklamę

Mają pomóc znaleźć optymalną równowagę między wynikami a kosztami. Bazują na czynnikach takich jak parametry przedmiotu, wyniki do tej pory, sezonowość i obecna konkurencja.

Jeśli dopiero poznajesz funkcję reklam, zalecamy korzystanie z sugerowanych stawek. Zawsze możesz je zmienić i optymalizować.

Panel reklam

W Panelu reklam w Seller Hub / Verkäufer-Cockpit Pro znajdziesz dane analityczne, wykresy i raporty z kampanii, w tym dane o kliknięciach, CTR, sprzedanych przedmiotach, konwersji, zapłaconych stawkach itp. 

Raporty do pobrania

  • Raport o sprzedaży: pokazuje, co dokładnie się sprzedało dzięki reklamom oraz wys. opłat z ostatnich 90 dni.
  • Raporty o kampaniach: Dedykowane kampaniom raporty z danymi o wynikach dla poszczególnych ofert oraz zwrocie nakładów na promowanie.

Pytania i odpowiedzi

Reklamy (promowanie ofert) pozwalają Ci zaprezentować swoje oferty większej liczbie kupujących, gdy szukają produktów lub kupują w sieci eBay, zwiększając widoczność ofert i szanse na sprzedaż. W sieci eBay jest ponad 60 różnych miejsc, w których mogą pojawić się Twoje reklamy. Do najważniejszych należą wyniki wyszukiwania i sponsorowane moduły na stronach przedmiotu.

Z reklam można korzystać (także konta z eBay.pl) na:

  • eBay.co.uk, eBay.com, eBay.com.au eBay.ca (Promoted Listings)
  • eBay.de (Anzeigen)
  • eBay.es (Anuncios patrocinados)
  • eBay.fr (Annonces sponsorisées)
  • eBay.it (Inserzioni sponsorizzate)

Z reklam możesz korzystać w serwisach: eBay.ca, eBay.com, eBay.com.au, eBay.co.uk, eBay.de, eBay.es, eBay.fr, eBay.it, jeśli uzyskasz status Najlepszego Sprzedawcy lub Przekracza standardy i masz niedawną historię sprzedaży.

Możesz promować oferty Kup teraz wystawione na: eBay.ca, eBay.com, eBay.com.au, eBay.co.uk, eBay.de, eBay.es, eBay.fr, eBay.it 

Reklamy nie są dostępne dla:

  • aukcji z licytacją i opcją Kup teraz
  • kategorii: Bilety, e-papierosy, Motocykle, Pojazdy, Nieruchomości, Oferty hurtowe i Wszystko inne.

Przy tworzeniu kampanii w panelu reklam dostępne są tylko kwalifikujące się oferty.

Twoje oferty mogą być promowane w serwisie eBay kraju, do którego oferujesz wysyłkę i w którym dostępna jest funkcja reklam.

Opłaty za reklamy naliczamy w oparciu o wybraną przez sprzedawcę stawkę za reklamę tylko wtedy, gdy kupujący kliknie promowaną ofertę i kupi promowany produkt w ciągu 30 dni. Opłata ta bazuje na stawce za reklamę obowiązującej w momencie, gdy kupujący pierwszy raz kliknął promowaną ofertę.

Reklama zawiera informacje z Twojej oferty, w tym główne zdjęcie, cenę, format itp. Jeśli wprowadzisz zmiany w ofercie, zostaną one automatycznie wprowadzone do reklamy.

  1. Reklamy mogą być wyświetlane w sieci eBay na wszystkich urządzeniach w miejscach dobrze widocznych dla kupujących, w tym w wynikach wyszukiwania i w ofertach sprzedaży.
  2. W przypadku ofert sprzedaży promowane oferty są widoczne w sponsorowanych modułach, co pozwala uzyskać widoczność poza wynikami wyszukiwania.
  3. Uwaga: Sieć eBay to grupa serwisów, w których mogą być widoczne Twoje promowane oferty, w tym serwisy eBay i internetowe serwisy partnerskie.

Reklamy (promowane oferty) mogą być wyświetlane tam, gdzie mogą zostać sprzedane/gdzie oferujesz wysyłkę.

  1. Wybierz oferty kwalifikujące się do promowania.
  2. Ustaw stawkę za reklamę (wartość procentową od ceny sprzedaży, którą chcesz zapłacić za reklamę).
  3. Sprawdź i aktywuj kampanię. Skuteczność kampanii możesz monitorować w panelu reklam.
  1. Przygotuj plik .csv z numerami przedmiotów, które chcesz promować, oraz stawkami za reklamę dla każdego przedmiotu.
  2. Prześlij plik poprzez Panel reklam (eBay.de, eBay.co.uk)
  3. Sprawdź i aktywuj kampanię.

Dowiedz się więcej o reklamach standardowych